מוקד טלפוני בענן בתוך מספר דקות
חוויית לקוח עשירה יותר ואישית, מתחילה כאן.
1.
מקדמים את המוקד הטלפוני לטכנולוגיית ענן
קולסנטר בענן מכיל את כל השירותים הקשורים להפעלת מוקדי שירות ומכירות במודל תשלום לפי שימוש. משמעות הדבר היא כי מנהלים לא צריכים עוד לרכוש מרכזיות טלפון ומערכות מיושנות, במקום זאת הם יכולים להוסיף משתמשי מוקד בתוכנה בענן לפי הצורך ולהגדיל את ההשקעה ככל שהעסק גדל.
המוקדים הטלפונים שלנו פועלים באמצעות טכנולוגיות Web Sockets מתקדמות ומאפשרים לכם ליהנות מהקמת מוקדים ללא עלויות התקנה, משדרוג מערכות אוטומטי תוך שמירה על רצף תפעולי ויכולת עבודה מכל מקום ובכל רגע נתון!
2.
מקבלים חווית לקוח מעולה ושיפור מתמיד של ביצועי המוקד
המוקד הטלפוני שלנו מבוסס על מודל "תוכנה כשירות" (SaaS) ומספק פלטפורמה להתקשרות עם הלקוחות שלך, המערכת ניתנת להתאמה מלאה לכל סוג פעילות, היא קלה לשימוש ומספקת חווית לקוח מצויינת, זה אומר שאתם תמיד תהיו מובילים, תמיד בגירסא המתקדמת ביותר ועם כלים טכנולוגיים מעולים בהישג יד.
המערכת שלנו כוללת בין היתר: תורי המתנה חכמים, ניהול ופיקוח על ביצועי הסוכנים בזמן אמת, ערוצי שירות נוספים בפקס, ב-SMS ובצ'ט. קישור ואינטגרציה למערכות CRM, ניתוב שיחות לפי לוגיקה עסקית, ניהול תורי המתנה, הכרזת מיקום בתור, שמירת מיקום בתור ו Call Back, חייגנים אוטומטים וקישור ב-API למערכות המידע הארגוני.
3.
שרידות ואבטחת מידע הם סטנדרט בשבילנו
אנו מבינים שהתקשורת עם הלקוחות שלכם היא קריטית. לכן השירות שלנו מסופק ממרכזי המחשוב של אמזון ברחבי העולם, מה שהופך אותנו לאמינים במיוחד ובסיכון נמוך לתקלות.
אנו מתחייבים לתת לכם עד 99.99% זמינות, זה אומר מקסימום 4 דק' ו-23 שניות בחודש שגם אותם אנו מצליחים ברוב המקרים לעשות בתיאום מראש ולא בשעות הפעילות של העסק, לזה אנו קוראים ענן.
אנו מבינים את חשיבות אבטחת המידע בענן, לכן כברירת מחדל כל התקשורת איתנו מוצפנות תמיד ובתקני אבטחת המידע המחמרים ביותר שקיימים.